Poniedziałek: 

a) Zawieszenie gazetki informacyjnej na korytarzu szkolnym oraz w sali terapeutycznej
• Co to jest dysleksja?
• Sławni dyslektycy
• Jak powinienem się uczyć, by osiągnąć dobre wyniki?

Wtorek:
a) Konkursy „MISTRZ JENGI”, „MISTRZ DABLE”, „MISTRZ BIEREK” – długie przerwy (korytarz II piętro)
b) Prezentacja książek, pomocy i ćwiczeń przydatnych w pracy nad trudnościami w uczeniu się – biblioteka

Środa:
a) Konkurs „MISTRZ BIEREK” , „MISTRZ DABLE”, „MISTRZ BIEREK” – długie przerwy (korytarz II piętro)
b) Konkurs dla klas (godzina wychowawcza) – dyktando graficzne

 
Czwartek:
a) Konkurs „MISTRZ DABLE” , „MISTRZ DABLE”, „MISTRZ BIEREK” – długie przerwy (korytarz II piętro)
b) Zbieranie pozytywnych „głasków” od wszystkich uczniów i pracowników szkoły – każda chętna osoba zbiera pozytywne informacje o sobie na wyciętej z tektury dłoni. Te informacje zamienią się potem w punkty dodatnie!
c) Dyktando graficzne dla nauczycieli – pokój nauczycielski


Piątek:
a) Konkurs „MISTRZ BIEREK” , „MISTRZ DABLE”, „MISTRZ BIEREK” – długie przerwy (korytarz II piętro)
b) DZIEŃ NA ŻÓŁTO: „Jeśli nie chcesz być pytany to na żółto przyjdź ubrany”

 
KONKURSY DODATKOWE:
• Konkurs plastyczny: „Zaprojektuj okładkę swojej ulubionej książki”
• Konkurs literacki: „ Mój wiersz o ortografii”
• Przyjdź do biblioteki szkolnej ze swoją ukochaną książką – weźmiesz udział w ogólnopolskiej akcji: RANKING KSIĄŻEK KOCHANYCH

 

 

 


 

 

 

 

EFS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JSN Epic template designed by JoomlaShine.com